niedziela, 16 września 2007

Jestem





                Jestem przy Tobie, nie bój się,

                Zaraz otrę Ci tę łzę,



                        Jestem przy Tobie, ufaj mi,

                        Ze mną nic nie stanie się Ci,



                        Jestem przy Tobie, zaufaj,

                        Mego głosu posłuchaj,



                        Jestem przy Tobie, nie bój się,

                        Przecież zawsze obronię Cię,



                        Jestem przy tobie, czuwam,

                        Bicia serca Twego słucham,



                        Nie bój się, bo jestem przy Tobie,

                        Nigdy Cię nie zranię, i krzywdy nie zrobię,



                        Przed każdym złem Cię obronię,

                        W każdej chwili Tobie pomogę,



                        Pamiętaj jestem i czuwam,

                        Zawsze...



vampire


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz