piątek, 6 czerwca 2008

Nie mogę Cię już kochać





Nie mogę kochać, już wiem,

Ale ciągle zapominam, głupia!

On z inną daleko szedł,

Z inną szczęścia szuka,



Nie mogę go już kochać, zapomniał ,

O tym, co nas łączyło,

Żaden ślad nie pozostał,

Po tym, jakie uczucie było...



A ja płaczę,

Łzy tłuką się głucho o ziemię,

Choć go nigdy nie zobaczę,

Czuję jego objęć- dziwną potrzebę,



Nie ma miłości- umarła,

Wpadła w głęboki dół,

Choć tak bardzo go kochałam,

Smutek- to los mój...



Dlaczego , och głupia nie walczyłam??

Przecież jeszcze mogłam zwyciężyć...

Lecz kiedy z inną go zobaczyłam,

Me serce nie mogło tego przeżyć...



Nieważne, ..naprawdę nieważne,

Że ja teraz cierpię...

Decyzję, podjęłam rozważnie,

On się cieszy- uznam to za pociechę...



Jednak ma Dusza jest dziwnie spokojna,

Serce też inaczej już bije,

Tylko rozumu duma urażona,

Bo nadal miłość do niego żywię...



Idź, mój Aniele, Idź daleko...

By mój wzrok Cię nie dosięgł,

Nie chcę pytać, dlaczego..

Chcę, byś radosny odszedł...



Bądź szczęśliwy, mój kochany...

Już zawsze będę Cię kochać,

Lecz inną wybrałeś...mój wspaniały..

Teraz na wieki musisz z nią pozostać...



To Twoja decyzja, Twoja wola,

Twoje szczęście, Twoja droga...



Bądź szczęśliwy, za każdą cenę,

Którą przyjdzie mi za to zapłacić..





 vampire


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz