poniedziałek, 12 listopada 2012

Mur



Bawimy się
ja i Ty;
Między nami:
Szczęście, Otwartość, Radość

I nagle pierwsze złamanie zasad gry
cegła pomiędzy nami
lecz jedna nie przeszkadza nam w dalszej zabawie
bawimy się dalej
ja, Ty i cegła;
Między nami:
Szczęście, Otwartość, Radość
pomniejszone o cegłę

I wtedy kolejne złamanie zasad gry
dwie cegły pomiędzy nami
lecz dwie nie przeszkodzą nam w dalszej zabawie
bawimy się dalej
ja, ty i dwie cegły;
Między nami:
szczęście, otwartość, radość
pomniejszone o dwie cegły

I wtedy kolejne złamanie zasad gry
trzy cegły pomiędzy nami
lecz trzy nie przeszkodzą nam w dalszej zabawie
bawimy się dalej
ja, ty i trzy cegły;
Między nami:
szczęście, otwartość, radość
pomniejszone o trzy cegły
.
.
.
I wtedy kolejne złamanie zasad gry
mur między nami
mur przeszkadza nam w dalszej zabawie
nie bawimy się dalej

1 komentarz:

  1. A ja sądzę, że tu wcale nie chodzi o zabawę tylko o uczucia, o brak zaufania, który powoli z kłamstwa na kłamstwo buduje coraz wyższy mur, którego z czasem nie da się ani okrążyć, ani minąć, przeskoczyć czy zburzyć.

    OdpowiedzUsuń