środa, 30 stycznia 2013

Kłamca jest jeden. Kłamcą jest nasz strach



Boimy się krytyki - Czy ona nas zje?
 Ona nam pokaże jak poprawić się
Boimy się jutra - Ile było ich?
Czy jutro jest gorsze niż poprzednie dni?
Boimy się  upaść - Czy to takie złe?
Przy każdym upadku człowiek uczy się
Nauka się zaczyna kiedy musi wstać
porzucić słabości i  o życie grać

Destruktywny strach siły nam wysysa.
Tworząc mroczne wizję, niechęć w nas podsyca
Mydli oczy, przekłamując rzeczywistość
Jemu się poddając, można stracić wszystko
Więc posłuchaj dobrze, nie bój się i żyj
Podejmuj wyzwania, o sukcesach śnij
Od ciebie zależy to, czy uda się
Wiesz teraz na pewno, strach ci mówi źle!

4 komentarze:

  1. Jak na mój gust, to dość nietypowa rytmika wiersza. ;)
    Ale sam jego temat i przesłanie są bliskie mojemu spojrzeniu na świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, czasem się zastanawiam, jak to robisz, że te rymy wychodzą Ci tak łatwo? A ja zawsze męcze się, gdy próbują coś takiego stworzyć.

    Dobrze ująłeś w słowa to, co pewnie większości z nas siedzi w środku. Niby wszyscy to wiedzą, ale jednak czasem trzeba pokazać im palcem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt proste jak dla mnie, jak piosenka...
    Za to za 3 i 4 wers duże gratulacje, zatrzymały mnie na chwilę zastanowienia. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strach powoduję w nas brak odwagi,brak wiary w to,że damy radę czemuś podołać i to jest dobrze ukazane w Twoim wierszu.Sam tytuł przyciągnął moją uwagę i się nie zawiodłam ,bo wiersz jest prosty i zrozumiały.Każdy z nas nie lubi przyjmować krytyki ,ale nikt nie jest idealny przecież by dostawać same pochwały w tym jak żyję.,,Strach jest kłamcą to prawda i dobrze to ująłeś,bo gdy mamy wiarę w siebie damy radę wszystkiemu podołać. :)

    OdpowiedzUsuń