niedziela, 14 października 2007

Przytul






                        Przytul, pocałuj,

                        Słów nie żałuj,



                        Powiedz, że kochasz mię,

                        Że otrzesz mi tę łzę,



                        Rzeknij mi, nie jest źle,

                        Że razem przetrwamy złe,



                        Powiedz, że jestem Twym życiem,

                        Że serce me Twym skryciem,

                       

                        Rzeknij jeszcze raz,

                        Że kochasz mnie przez cały czas,



                        Przegoń smutki me,

                        I oddaj serce swe,



                        Spojrzyj w oczy mi,

                        Bym widziała że jesteś Ty,



                        Powiedz, wybaczasz,

                        Z drogi nienawiści zawracasz,



                        Wiem, źle zrobiłam,

                        Zły postępek uczyniłam,

           

                        Lecz żałuję kochany,

                        Otrzyj z krwi me rany,



                        Proszę przytul, pocałuj,

                        Milcz, i ze mną żałuj,




vampire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz