czwartek, 7 marca 2013

Najśliczniejsza pora Gwiazd




Odnalazłem źródło mego życia...
Moje serce, wartość bycia
I istnienia, które warte jest milczenia.
Takie które nie przemija...
Bezpowrotnie.

Kocham tylko chwile.
Mila goni milę,
Ja jedynie Tobie się chylę
Chwilo. Nieskończona, wieczna,
moja podopieczna

Mój zakątku życia i cierpienia
Pełny bólu, szczęścia, ukojenia...
Moja duszo niespokojna...
Walka cieni, choć upojna
Nie warta gasnących świec...
Duszo, wiesz gdzie biec,
Dokąd zmierzać...
Gdzie uciekać, kryć się, kochać.

Duszo mojej Skrytej... !
Twe imię w skale wyryte i
wykończone brzaskiem jest. Brzaskiem gwiazd.
Brzaskiem... Nas.


Dla mej Ukochanej M. dnia 24 listopada roku 2011

________________________________________

Wiersz archiwalny i z bardzo bogatą historią. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz