czwartek, 24 października 2013

Do Pięknej Damy

Jesteś piękną Damą
Choć nadzieje miałem
Że osobą tą samą, 
Którą chyba dobrze znałem.

Teraz jesteś Damą
Z Martini w ręce
I w Chanel sukience.
Wiec nie tą samą.

A ja jestem człowiek prosty.
Jam zwykły śmieć.
Paskudna maź z ogromnej krosty
Na dupie. Więc możesz mnie zmieść.

To była bajka - znać Ciebie,
Cudną personę, gwiazdę na niebie.
Lecz to juz koniec bajki.
Na naukę już czas.
Może tym razem nie pójdzie w las.
Skończyło się wino. Skończyły fajki.
Pozostał niesmak,
Niewypowiedziane słowa,
Złamany zakazu znak,
I boląca głowa.

___________________________________________________________________
Bo nie ma to jak wena atakująca w środku nocy... 

4 komentarze:

  1. Bolącą głowę przytrzyma czas
    i wszelkiej maści bóle owinie maść
    a stwierdzi w przyszłość
    i powie w ten czas
    nie warta mnie była
    i odejdzie w niepamięć.
    Czas i miłość stępna załata
    nie martw się bratku
    bo wiele gagadków;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersz posiada zdumiewające wątki,m.in uczucie i to z jakim został on napisany.Wydaję mi się,że jest lekko urwany,nieskończony,ale to może tylko złudzenie.Jeśli chodzi o treść jest warta poświecenia chwili na jej przeczytanie. : )

    OdpowiedzUsuń