niedziela, 27 października 2013

Mój ideał

Ta noc wspaniała.
Noc mglista i cicha.
Ponura jak spokojny sen.
Noc marzeń i pięknych wspomnień.

Przy nim mogę zasypiać w zimnie.
On jest jak ogień,który rozgrzewa me zimne dłonie.
Jest tym,którego potrzebuje.
Jest tym,którego szukałam.

Odnalazłam to szczęście po długich poszukiwaniach.
Teraz nie chcę,myślę jak go nie stracić.
Przy nim dzień to czysta przyjemność.
Kłótnie z nim to niewielka walka o miłość.

W obecności jego pokonam wszystko.
Bez niego nie istnieje,
Moje serce przestaje bić.
Po prostu znikam z powierzchni tego świata.

On jest dla mnie wszystkim.
Należy do mnie jego serce,
Tak mi powiedziała jego dusza.
To mój Anioł stróż.

On mnie chroni i ostrzega przed popełnieniem błędu.
Tak,to mój ideał.
Cały świat jest nim.
On jest w moim sercu.

To uczucie silniejsze niż dotychczas.
To odwzajemniona miłość.
To uczucie najsilniejsze ze wszystkich możliwych.
Nie zniszczy go nikt.
Nie pozwolę odebrać mi tego co szukałam latami.
On jest moim ideałem na zawsze.

2 komentarze:

  1. Widzę, że z każdym dniem, twoje teksty są coraz silniejsze :)
    Podoba mi się to, i mam nadzieję,że wkrótce uda Ci się wydać tomik :)
    Powodzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. proste wyznanie uczuć. ciężko mi stwierdzić czy poruszyło mnie czy tez nie... może dlatego, że mi samej jakiekolwiek uczucia do mężczyzn przychodzą z trudem, bo kilka razy dostałam już w twarz. niemniej jednak ja lubię prostotę w uczuciach. tak jest najlepiej, bez owijania w bawełnę, bez zabawy. tak po prostu... :)

    OdpowiedzUsuń